zondag 25 mei 2008

Ding 16, You Tube

Kijk dit vind ik nu veel leuker als een podcast. Door mijn zoon was ik al eens vaker op deze site geweest.
Met mijn mobiele telefoon kan ik geen filmpjes maken en ik heb thuis ook geen digitale camera (hoe representatief ben ik?). Ik zal dus in de bieb mijn filmvaardigheden eens moeten uitproberen.
Ik heb op You Tube een account gemaakt. In mijn account heb ik een paar favorieten vastgelegd (heel simpel door op het plusje in de video te klikken), maar ik kan geen tags aan de filmpjes geven. Kan dit soms alleen maar als je filmpjes upload?
Een van mijn favorieten is het televisiefragment van 2007.


Op onze website hebben we al vaker filmpjes geplaatst, ook via You Tube.

1 opmerking:

ikgadigi zei

Hoe ik tags kan toevoegen, kan ik ook niet vinden maar als je een afspeellijst maakt, kun je die wel labelen ...