vrijdag 20 juni 2008

Ding 20, Last fm

Last fm is leuk! Ik heb rondgestruind in het account van 23dingen en een liedje van U2 toegevoegd, nl 'With or without you'. Voor mij heeft het een associatie met een persoonlijke gebeurtenis maar het liedje, samen met de video, bezorgde me weer kippenvel. Taggen was echt niet meer nodig; alle mogelijke tags zijn inmiddels wel toegevoegd. Toch wel heel verrassend wat er allemaal op staat!
Zelf zou ik dit ding gebruiken om de muziek van mijn voorkeur te ordenen en op mijn eigen pc te beluisteren; het delen met iedereen is voor mij dan weer niet zo'n item. Hier liggen m.i wel kansen voor onze muziekafdeling; een combinatie met de blog?

Ook hier kun je weer een widget ophalen; dat vind ik nou helemaal top. Hij staat behalve in mijn blog ook op mijn igoogle pagina.

1 opmerking:

23 Dingen zei

Zag je ook die functionaliteit die last.fm kan hebben in de aquabrowser?