woensdag 11 juni 2008

Ding 18, Library Thing

Op dit onderdeel had ik me verheugd; ik was al langer van plan mijn boeken (althans een aantal) hier te plaatsen. Ik heb dus een account gemaakt en geprobeerd mijn kleine collectie boeken over de indianen van Noord-Amerika in te voeren. Dat lukte best, maar de teleurstellig zit em in het feit dat ik bijna geen afbeeldingen heb. Is daar nog iets aan te doen? Waar komen de omslagen vandaan; van de KB?
Ik heb geprobeerd om edities te matchen om toch een afbeelding te vinden, maar ook dat lukte niet.
Wel heb ik een chicklet op mijn blog geplaatst die linkt naar mijn boeken.
Voor een poster van mijn boeken is het nog wat te vroeg :-), maar dat lijkt we wel hartstikke leuk.

3 opmerkingen:

M@rja zei

Ik ben er al achter waarom mijn pc traag ws; er werden updates binnengehaald.

ikgadigi zei

Ja dat van die covers is echt jammer. Ik heb veel boeken die ik handmatig invoer omdat de versie die niet bekend is. De mooie covers zijn tevens onbekend. Niet al mijn boeken/ covers zijn even speciaal maar toch, bij mijn versie hoort ook mijn cover, dat maakt het juist mijn persoonlijke bibliotheek. Is scannen een optie?

Gerard Bierens zei

Misschien heb je meer geluk met de omslagen als je zoekt via andere catalogi, bijvoorbeeld die van de British Library, of the Library of Congress. Je kunt hier uit een hele lijst kiezen.