dinsdag 10 maart 2009

Netwerken via LinkedIn



Lang geleden had ik eens een account aangemaakt op LinkedIn, maar nooit iets mee gedaan. Toevalig stuitte ik er vanavond weer op en heb ik er eens rondgekeken (wist warempel nog inlognaam en wachtwoord!).
De vraag aan mezelf is: doe ik er wat mee of wordt het een nieuwe verzameling visitekaartjes. Het is natuurlijk altijd leuk om oud -collega's en klasgenoten terug te vinden, maar voor dat laatste heb je toch ook nog Schoolbank.nl
Maar in deze tijden van kredietcrisis en wat er nog komen gaat is het hebben van een (virtueel) netwerk misschien toch niet onverstandig. Wanneer ik dit serieus neem zal ik wel mijn profiel moeten oppimpen; LinkedIn is per slot vooral een zakelijk netwerk.
Ik vond 7 dingen die je moet weten over LinkedIn.

Geen opmerkingen: