zaterdag 12 april 2008

Ding 8, Foto's met FD’s Flickr Toys


Met FD’s Flickr Toys heb ik een aantal foto's die ik op Flickr. com had staan bewerkt naar een mozaiek. Dat was an sich niet zo moeilijk, maar toen ik in het programma van FD's Flickr Toys een setje foto's van uit mijn Flickr-account wilde uploaden moest ik een URL van die foto's hebben. Hiervoor moest ik naar mijn Flickr-account, waardoor ik in FD's Flickr Toys opnieuw moest beginnen.
Vanuit Flickr weer op ' Blog this' geklikt en het staat er weer!

3 opmerkingen:

Rob Coers zei

Mooie foto's uit de Provence, ik herkende zelfs een paar plekken! Nog een tip. Je hebt getagged met "23 dingen", maar om in de fotostream te komen, wil ik je vragen om ook een paar foto's als 23dingen (aan elkaar) te taggen.
Ik heb je toegevoegd als contact van 23Dingen op Flickr.

M@rja zei

Inderdaad, foto's uit de Provence!
Mijn zwager heeft in Aix een appartement omdat hij daar werkt; ik ben er nu een paar keer geweest en ik vindt de streek echt prachtig.

Ik heb de tags vanmiddag aangepast. Wanneer ik nu zoek op de tag 23dingen zie ik nog steeds mijn toevoegingen niet; de meest recente foto's zijn van 13 april. Kan dat een tijdje duren voordat ze er op staan?

Ik zal ook eens in het account van 23dingen op Flickr gaan kijken.

Rob Coers zei

Klopt, als jij met 23dingen tagged vanuit jouw account, dan duurt dat langer dan vanuit het 23dingen account. Durf echter geen termijn te noemen...