zondag 6 april 2008

Andere dingen

Ik heb de upgrade naar Ginger gekregen voor Netvibes. Dat is dus gelukt.

Ook heb ik bij Flickr een rechtstreeks adres aangemaakt; staat inderdaad wat professioneler!

Snippy heb ik meteen gedownloadt; dit bestandje kende ik al. Ik gebruik het o.a. om handleidingen te maken, waarin je een gedeelte van een afbeelding , icoontje e.d plakt. Op mijn werk hoef ik de afbeelding niet eerst op te slaan, maar plak ik het rechtstreeks in mijn document. Dat lukt me hier niet.
Ik kan met de afbeelding ook niet zo veel schuiven; ik zoek naar tooltjes zoals in het beheer van onze website.

2 opmerkingen:

Rob Coers zei

Uhm, wat voor tooltjes zijn dat dan? Die lelijke, dikke, rode rand kan je ook anders instellen... tot aan randloos aan toe. Of verschillen smaken?

M@rja zei

Het gaat me vooral om afbeeldingen die ik via 'Blog this' binnenhaal. Die staan opeens in een bericht ; ik heb dan nog weinig mogelijkheden om deze afbeelding op een door mij gewenste plek te krijgen.