zondag 18 januari 2009

Nieuwe pc en You Tube

Sinds de kerstvakantie ben ik in het bezit van een nieuwe pc. Niks geks, maar wel weer up to date. Ik heb er Vista Ultimate op staan en dat is alleen maar ontdekken. Ik heb wel voor een pc gekozen en niet voor een laptop. Ik wil graag enigszins ergonomisch verantwoord achter mijn pc zitten en dat gaat beter met een 'gewone' pc. Ik heb mezelf getrakteerd op een 20 inch breedbeeldscherm en dat is wel super. Eigenlijk is dat beeldscherm een belangrijk stukje randapparatuur, want daar kijk je toch voortdurend op!
Met de nieuwe pc komt ook weer de motivatie om van alles te willen. Zo had ik een slechte geluidskaart en nu weer een goede, waardoor het opeens heel leuk is om in You Tube te gaan zoeken. Een hele oude die ik nog terugvond:

Geen opmerkingen: