donderdag 29 januari 2009

Ik ga naar de Schouwburg voor de Golden Earring in concert

Gisteravond was ik naar de schouwburg voor een concert van de Golden Earring. Niet dat ik grote fan ben van de groep, maar ach, ze zijn er al zo lang en het nummer Just a little bit of peace in my heart hoorde ik toch al toen ik 16 was?.
Nou de rockers mogen er nog steeds wezen! Op Barry Hay na allemaal grijs, maar dat was in ieder geval niet te horen.
Prima show, prima zang, schitterende gitaarsolo's van George Kooymans en drumsolo van Cesar Zuiderwijk; het enige minpuntje was dat je in de schouwburg op een stoel zit....
Alle bekende nummers gehoord, zoals Just a little bit of peace in my heart, Another 45 miles to go, Buddy Joe, Radar Love, Twilight Zone, When the lady smiles.
Het was echt schitterend, en je hoeft natuurlijk niet op je stoel te blijven zitten!

Geen opmerkingen: