maandag 17 maart 2008

Ding 2, Bloggen

Hoe web2.0 vaardig ben ik?...dat ga ik nu grenzeloos ontdekken!
Mijn ervaringen tot nu toe zijn nog niet om over naar huis te schrijven.
Zelf ben ik al jaren lid van Schoolbank.nl. Daar heb ik al hele leuke contacten aan overgehouden.
Verder heb ik me onlangs aangemeld bij Hyves, vooral om eens te zien wat voor digitale dingetjes ze daar hebben.
In mijn achterhoofd zit natuurlijk onze nieuwe, interactieve, website die gaat komen; wat voor dingetjes kunnen we daarin toepassen. Vanmorgen tijdens de startbijeenkomst zag ik meteen een aantal mogelijkheden. Ik heb me voorgenomen om me voortdurend af te vragen: wat kan ik hiermee in de bieb.

Ik verheug me in ieder geval enorm op de komende weken!

1 opmerking:

marlies zei

Hi Gettingwebwise!
Ik heb zo'n vaag vermoeden wie hier achter zit...
Heel veel succes in ieder geval!
Groetjes, M@rlies