donderdag 14 april 2011

De kop is er af!

Logo 23dingen
Vanmorgen was de startbijeenkomst van de 5e groep die het 23dingen traject gaat doorlopen. Ik mag coach zijn van 4 collega's, en en na wat ik vanmorgen gezien heb, gaat het met ons helemaal goed komen!
De Gmail-accounts en blogs zijn aangemaakt en aangemeld en de komende tijd worden de blogs nog even flink opgepimpt denk ik.
Ik heb er zin in en verheug me enorm op de verwondering, verrassing en 'och'-reacties die ongetwijfeld gaan komen!

4 opmerkingen:

anja zei

Ik ben ook benieuwd naar de ontdekkingstocht van deze groep. Het enthousiasme van de coaches werkt aanstekelijk dus ik verwacht mooie dingen!

M@rja zei

Goh, je hebt me al meteen gevonden :-) Ik vond deze blog er overigens nog heel presentabel uitzien! Viel me niet tegen.

anja zei

Ik volg je op de voet ;-)
Ja hoor, ziet er prima uit. Je had toen al duidelijk blogtalent :-)

M@rja zei

haha...